Փոքր երկրների մեծ բրենդներ

Ամենաընթերցվածները

Most Viewed Posts
144 Views

Փոքր երկրների մեծ բրենդներ

Թող նույնը ծնվի Հայաստանում

Որպեսզի Սյունիքն ու Հայաստանն ապրեն և հզորանան, մեզ անհրաժեշտ են ընկերություններ, որոնք, ստեղծվելով մեր համեստ պայմաններում, կարող են վերածվել համաշխարհային բրենդների։ Մենք ցանկանում ենք ոգևորել մեր երիտասարդներին և ցույց տալ, որ Հայաստանի նման փոքր երկրում ստեղծված բրենդը կարող է դառնալ համաշխարհային։ Մեր գրառումների շարքում մենք պատմելու ենք հայտնի բրենդների մասին, որոնք ստեղծվել են այնպիսի երկրներում, որոնց բնակչությունը չի գերազանցում 10 միլիոն մարդ։

Նոկիա

Նոկիան աչքի է ընկնում իր նորարարական մոտեցումներով և հուսալի արտադրանքով: Ֆինլանդիայի փոքր տարածքը չխանգարեց ընկերությանը զարգանալ և դառնալ առաջատար ոլորտում: Նոկիայի հաջողությունը պայմանավորված էր նաև երկրի կրթական համակարգով, որը խրախուսում էր տեխնոլոգիաների և գիտական հետազոտությունների զարգացումը: Ընկերության պատմությունը սկսվում է 1865 թվականին, երբ Ֆինլանդիայի գետերի կողքին հիմնադրվեց փայտանյութի փոքր գործարան: Այդ ժամանակ ոչ ոք չէր կարող պատկերացնել, որ այդ փոքր ձեռնարկությունը կվերածվի խոշոր տեխնոլոգիական կորպորացիայի: Ընկերությունը իր գործունեությունը փոխակերպեց 1960-ական թվականներին, երբ սկսեց զբաղվել հեռահաղորդակցության տեխնոլոգիաներով: Այն սկսեց իր առաջխաղացումը հեռահաղորդակցության ոլորտում 1980-ական թվականներին՝ արտադրելով առաջին սելուլյար հեռախոսները: Շուտով, այդ սելուլյար հեռախոսները դարձան համաշխարհային բեստսելլերներ։ 2010 թվականի վերջի դրությամբ գործունեության հիմնական ուղղություններից մեկը դարձել է 5G շարժական կապի ցանցերի համար ստանդարտների հաջորդ սերնդի մշակումը և դրանց փորձարկումը կապի գործող օպերատորների ցանցերում։ 2011-2012 թվականներին շուկայի մասնաբաժնի կորստի պայմաններում սկսել է ակտիվորեն համագործակցել Microsoft-ի հետ։ 2012 թվականին Նոկիան կորցրել է առաջին տեղը բջջային հեռախոսների շուկայում՝ զիջելով Samsung-ին։ Ներկայումս ընկերության գլխավոր գրասենյակը գտնվում է Հելսինկիի Էսպոո քաղաքում, իսկ արտադրանքը վաճառվում է աշխարհի ավելի քան 150 երկրներում։

Այսպիսով, Նոկիայի պատմությունը մեզ ապացուցում է, որ փոքր երկրներում նույնպես հնարավոր է զարգացնել գլոբալ նշանակություն ունեցող բրենդներ՝ զարկ տալով նորարարության և գիտական առաջընթացի:

Թողեք մեկնաբանություն

Վերջին գրառումները

Ամենաընթերցվածները

Most Viewed Posts

Հետեւե՛ք մեզ

Առաջարկվում է դիտել

Բաժանորդագրվել