Goris Times - Հայացք աշխարհին Գորիսից

Search
Close this search box.
Պատվաստվելու համար ոչ ոք չի կարող ենթարկվել քաղաքական, սոցիալական կամ այլ ճնշումների․ ԵԽԽՎ

Ամենաընթերցվածները

Most Viewed Posts
3 Views

MedMedia.am֊ը գրում է․

ԵԽԽՎ 2361 բանաձևը կոչ է անում երկրներին միասին աշխատել ՝ ապահովելու Covid-19- ի դեմ պատվաստանյութերի հավասար հասանելիությունը և խուսափել «պատվաստանյութերի ազգայնականությունից»: Հարկ է նաև նշել, որ ԵԽԽՎ -ն մատնանշեց քաղաքացիների տեղեկացված լինելու ապահովման անհրաժեշտությունը, որ պատվաստումը Պարտադիր չէ, և որ ոչ ոք չի կարող ենթարկվել քաղաքական, սոցիալական կամ այլ ճնշումների պատվաստվելու համար, եթե նա չի ցանկանում: Բացի այդ, շեշտում է անհրաժեշտությունը երաշխավորելու համար, որ ոչ ոք խտրականության չի ենթարկվի չպատվաստվելու համարառողջության պոտենցիալ ռիսկի կամ պատվաստվելու չցանկանալու պատճառով:

Ստորև` Medmedia.am-ը ներկայացնում է բանաձի թարգմանված տարբերակը.

1․COVID-19 համաճարակը ՝ վարակիչ հիվանդություն է, որը առաջացել է նոր SARS-CoV-2 կորոնավիրուսի պատճառով` 2020-թ. ին և բերել է շատ տառապանքներ: Մինչև դեկտեմբեր ամսին ամբողջ աշխարհում հիվանդության ավելի քան 65 միլիոն դեպք է գրանցել, և ավելի քան 1,5 միլիոն մարդ մահացել է: Համաճարակի ընթացքում հիվանդության ծանրաբեռնվածությունը, ինչպես նաև դրան արձագանքելու համար անհրաժեշտ առողջապահական միջոցառումները փլուզել են համաշխարհային տնտեսությունը ՝ մերկացնելով գոյություն ունեցող բացերն ու անհավասարությունները (ներառյալ առողջապահական ծառայությունների հասանելիությունը) և առաջացնելով գործազրկություն, տնտեսական անկում և աղքատություն:

2․ Աշխարհում COVID-19- ի դեմ պատվաստումների արագ տեղակայումը ՝ անվտանգ և արդյունավետ պատվաստանյութերի կիրառմամբ, էական նշանակություն կունենա համաճարակը զսպելու, առողջապահական համակարգերը պաշտպանելու, կյանքեր փրկելու և համաշխարհային տնտեսությունը վերականգնելու համար: Թեև ոչ դեղագործական միջոցները, ինչպիսիք են ֆիզիկական հեռավորությունը, դիմակների օգտագործումը, ձեռքի հաճախակի լվացումը և բույսերի ժամանակավոր փակումը և կարանտինները օգնել են դանդաղեցնել վիրուսի տարածումը, վարակի արագությունն այժմ կրկին աճում է աշխարհի շատ մասերում:
Եվրոպայի խորհրդի անդամ շատ երկրներ ապրում են երկրորդ ալիքը ՝ ավելի վատ, քան առաջինը,։

3․ Այնուամենայնիվ, նույնիսկ արագորեն տարածվող, անվտանգ և արդյունավետ պատվաստանյութերն ակնթարթային դեղամիջոց չեն.  Բացի այդ, ֆրանսիացի բժիշկները պարզապես գիտականորեն հիմնավոր հարաբերակցություն են հաստատել արտաքին ջերմաստիճանի և հոսպիտալացված և մահացած հիվանդների միջև: Պատվաստանյութերն անկասկած, բավարար չի լինի այս ձմռանը վարակների մակարդակը զգալիորեն նվազեցնելու համար, հատկապես հաշվի առնելով, որ դրանց պահանջարկն այժմ զգալիորեն գերազանցում է առաջարկին: Այսպիսով, «նորմալ կյանքի» արտաքին տեսքը, նույնիսկ լավագույն պայմաններում, կվերականգնվի ոչ շուտ, քան 2021 թվականի կեսից մինչև ուշ:

4․ Որպեսզի պատվաստումն արդյունավետ լինի, հաջող կազմակերպումը և պատվաստվածների բավարար լուսաբանումը կարևոր նշանակություն կունենան: Այնուամենայնիվ, պատվաստանյութերի մշակման արագ տեմպերը կարող են բարդացնել այդ պատվաստանյութերի նկատմամբ վստահության ձևավորման կարևոր խնդիրը: Պատվաստումն արդյունավետ լինելու համար անհրաժեշտ է նաև, որ COVID-19- ի պատվաստման գործընթացը լինի արդար: Եթե ​​երկրի խիստ տուժած տարածքում բնակչության լայն ընդգրկում չի ապահովվում, ապա պատվաստանյութի ՝ որպես վերահսկման գործիքի արդյունավետությունը զգալիորեն նվազում է: Բացի այդ, վիրուսը սահմաններ չի ճանաչում, և, հետևաբար, յուրաքանչյուր երկրի շահերից է բխում միասին աշխատել ՝ ապահովելու համար Covid-19 պատվաստանյութերին հավասար գլոբալ հասանելիություն: Պատվաստանյութի զգոնությունը և «պատվաստանյութի ազգայնականությունը» կարող են խաթարել Covid-19 պատվաստանյութերի զարմանալիորեն արագ և հաջող զարգացումը, ինչը թույլ կտա SARS-CoV-2- ին մուտացիայի ենթարկել և բթացնել այսօրվա աշխարհում ամենաարդյունավետ համաճարակի վերահսկման գործիքը:

5. Այժմ առավել քան երբևէ միջազգային համագործակցություն է անհրաժեշտ ՝ COVID-19 պատվաստանյութերի մշակումը, արտադրությունն ու արդար բաշխումը արագացնելու համար: COVID-19 պատվաստանյութերի բաշխման ծրագիրը, որը նաև հայտնի է որպես COVAX, պատվաստանյութերի բաշխման առաջատար համաշխարհային նախաձեռնությունն է: Առողջապահության համաշխարհային կազմակերպության (ԱՀԿ), Պատվաստանյութերի դաշինքի (Գավի) և Համաճարակային պատրաստվածության նորարարական կոալիցիայի (CEPI) գլխավորությամբ այս նախաձեռնությունը նպատակ ունի անդամ երկրների ֆինանսավորումը խթանել հետազոտությունների, զարգացման և արտադրության լայն շրջանակի աջակցման համար: Վիրուսի դեմ պատվաստանյութերի անվտանգ և արդար առաքումը կպահանջի նաև պատվաստանյութերի ադեկվատ կառավարում և մատակարարման շղթաներ, ինչն իր հերթին պահանջում է միջազգային համագործակցություն և ուսուցում անդամ պետությունների կողմից: Այս առումով, Խորհրդարանական վեհաժողովը ուշադրություն է հրավիրում երկրների մակարդակով ծրագրերի պատրաստակամության, իրականացման և որոշումների կայացման վերաբերյալ ԱՀԿ-ի ցուցումներին:

6. Անդամ պետություններն այժմ պետք է պատրաստեն պատվաստման իրենց ռազմավարությունը դոզայի բաշխման համար էթիկ և հավասար ձևով, ներառյալ որոշումներ կայացնել այն մասին, թե որ բնակչությունն ամենայն հավանականությամբ վաղ պատվաստում կստանա, երբ է մատակարարումը սահմանափակ , և ինչպես պետք է ընդլայնել պատվաստումների ծածկույթը, երբ մատակարարումը մեծանում է: Կենսաէթիկան և տնտեսագետներն ընդհանուր առմամբ համաձայն են, որ պատվաստումը պետք է կատարվի 65 -ից բարձր և 65 տարեկանից ցածր մարդկանց շրջանում, որոնց առողջական վիճակը կարող է հանգեցնել լուրջ հիվանդության և մահվան, բուժաշխատողները (հատկապես նրանք, ովքեր սերտորեն համագործակցում են բարձր ռիսկի խմբերի պատկանող մարդկանց հետ), ինչպես նաև կենսական ենթակառուցվածքներին սպասարկող մարդիկ: Պետք չէ մոռանալ երեխաների, հղիների և կերակրող մայրերի մասին, որոնց պատվաստումը դեռևս անթույլատրելի է:

7. Գիտնականները ուշագրավ աշխատանք են կատարել ռեկորդային ժամանակում: Հիմա դա կառավարությունների խնդիրն է: Վեհաժողովը հավանություն է տալիս ՄԱԿ-ի գլխավոր քարտուղարի այն տեսակետին, որ Covid-19- ի դեմ պատվաստանյութերը պետք է լինեն համաշխարհային հանրային տիրույթում: Պատվաստումը պետք է հասանելի լինի բոլորին, ամենուր: Ուստի Վեհաժողովը կոչ է անում անդամ երկրներին և Եվրոպական միությանը `7.1. COVID-19- ի դեմ պատվաստանյութերի մշակման վերաբերյալ.

7.1.1. Դատավարությունների բարձր որակ ապահովելու համար, որոնք պետք է հիմնավորված և էթիկ կերպով անցկացվեն `Մարդու իրավունքների և կենսաբժշկության մասին կոնվենցիայի համապատասխան դրույթների (ETS No 164« Օվիեդո կոնվենցիա ») և դրա լրացուցիչ արձանագրության համաձայն: կենսաբժշկական հետազոտությունների վերաբերյալ (CETS No. 195); երեխաները, հղիները և կրծքով կերակրող մայրերը պետք է աստիճանաբար ներառվեն այս փորձությունների մեջ.

7.1.2. ապահովել, որ COVID-19 պատվաստանյութերի օգտագործման գնահատման և թույլտվության համար պատասխանատու կարգավորող մարմիններն անկախ լինեն և պաշտպանված լինեն քաղաքական ճնշումներից.

7.1.3. ապահովել պատվաստանյութերի անվտանգության, արդյունավետության և որակի համապատասխան նվազագույն չափանիշների պահպանումը.

7.1.4. բնակչության զանգվածային պատվաստումներից հետո պատվաստանյութերի և դրանց անվտանգության մոնիտորինգի արդյունավետ համակարգերի ստեղծում, այդ թվում `դրանց երկարաժամկետ ազդեցության մոնիտորինգի նպատակով.

7.1.5. սահմանել անկախ փոխհատուցման ծրագրեր `պատվաստումներից պատճառված անհարկի վնասի և վնասի փոխհատուցում ապահովելու համար.

7.1.6. Հատուկ ուշադրություն դարձրեք դեղագործական ձեռնարկությունների ղեկավարների կամ դեղագործական ընկերությունների ղեկավարների ներքին ներուժի առևտուրին `պետական ​​հաշվին դրանց անհիմն հարստացումը կանխելու համար.

7.1.7. Արտոնագրերի և մտավոր սեփականության իրավունքների հետ կապված խոչընդոտների և սահմանափակումների հաղթահարում `բոլոր երկրներին և բոլոր քաղաքացիներին պատվաստանյութերի լայնածավալ արտադրություն և բաշխում ապահովելու համար.

7.2. COVID-19 պատվաստանյութերի բաշխման վերաբերյալ.

7.2.1. Ապահովել, որ Օվիեդոյի կոնվենցիայի 3-րդ հոդվածում հռչակված առողջապահության հավասար մատչելիության սկզբունքը պահպանվի պատվաստանյութերի բաշխման ազգային ծրագրերում ՝ ապահովելով COVID-19- ի դեմ պատվաստանյութերի առկայությունը բնակչության համար ՝ անկախ սեռից, ռասայից կրոնը, իրավական կամ սոցիալ-տնտեսական կարգավիճակը, վճարելու ունակությունը, գտնվելու վայրը և այլ գործոններ, որոնք հաճախ հանգեցնում են բնակչության անհավասարության.

7.2.2 Մշակել անդամ երկրներում COVID-19 պատվաստանյութերի հավասարաչափ բաշխման ռազմավարություններ ՝ հաշվի առնելով դրանց սկզբնական պաշարների սահմանափակ լինելը և նախապատրաստվել պատվաստումների ծրագրերի ընդլայնմանը ՝ միաժամանակ ավելացնելով մատակարարումը. այս ռազմավարությունները մշակելիս հետևեք անկախ ազգային, եվրոպական և միջազգային կենսաէթիկայի հանձնաժողովների և հաստատությունների, ինչպես նաև ԱՀԿ -ի առաջարկություններին.

7․2․3․ Ապահովել հավասար առաջնահերթություն նույն առաջնահերթ խմբում գտնվող մարդկանց նկատմամբ, հատկապես ուշադրություն դարձնելով բնակչության առավել խոցելի խմբերին, ինչպիսիք են տարեցները, հիմքում ընկած բժշկական պայմանները և բուժաշխատողները, հատկապես նրանք, ովքեր սերտորեն համագործակցում են մարդկանց հետ բարձր ռիսկի խմբերի, ինչպես նաև կենսական ենթակառուցվածքներ սպասարկող և հանրային ծառայություններում աշխատող անձանց, մասնավորապես սոցիալական ծառայություններում, հասարակական տրանսպորտում, իրավապահ մարմիններում և դպրոցներում, ինչպես նաև մանրածախ առևտրում աշխատողների համար.

7.2.4. Խթանել երկրների համար հավասար հասանելիությունը COVID-19 պատվաստանյութերին ՝ աջակցելով միջազգային ջանքերին, ինչպիսիք են COVID-19 արագընթաց մեխանիզմը (ACT) և դրա COVAX մեխանիզմը.

7.2.5. ձեռնպահ մնալ COVID-19 պատվաստանյութերի պահեստավորումից, ինչը խաթարում է այլ երկրների ՝ իրենց բնակչության համար պատվաստանյութ գնելու ունակությունը. ապահովել, որ նման պաշարների ստեղծումը չբարձրացնի պատվաստանյութերի գինը, երբ դրանք պահեստավորողները վաճառեն նրանց, ովքեր չեն կարող դա անել. աուդիտներ անցկացնել և պատշաճ ջանասիրություն իրականացնել `ապահովելու համար, որ պատվաստանյութերը հնարավորինս շուտ շուկայահանվեն ամենացածր գներով` ելնելով կարիքներից և ոչ շուկայական պայմաններից.

7.2.6. Ապահովել, որ բոլոր երկրները հնարավորություն ունեն պատվաստելու իրենց բուժաշխատողներին և խոցելի խմբերի մարդկանց, նախքան ոչ ռիսկային խմբերի պատվաստումները սկսելը, և այդ նպատակով հաշվի առեք պատվաստանյութերի դեղաչափերի անվճար բաշխման կամ առաջնահերթության ճանաչման հնարավորությունը: Պետք է օգուտ տա այն երկրներին, որոնք դեռ ի վիճակի չեն դա անելու, այն հիմքի վրա, որ պատվաստանյութի չափաբաժինների արդար և արդարացի բաշխումը համաճարակի դեմ պայքարի և դրա սոցիալ-տնտեսական բեռը մեղմելու ամենաարդյունավետ միջոցն է.

7.2.7. Ապահովել, որ COVID-19- ի պատվաստանյութերը, որոնք ապացուցված են որպես անվտանգ և արդյունավետ, հասանելի լինեն բոլոր նրանց, ովքեր ապագայում դրա կարիքն ունեն ՝ դիմելով լիցենզավորման հարկադիր կատարման պրակտիկային, անհրաժեշտության դեպքում ՝ հոնորարների դիմաց: 7.3. պատվաստումներով բնակչության զգալի ծածկույթ ապահովելու առումով. 7.3.1. ապահովել, որ քաղաքացիները տեղեկացված լինեն, որ պատվաստումը ՊԱՐՏԱԴԻՐ չէ, որ ոչ ոք չի կարող ենթարկվել քաղաքական, սոցիալական կամ այլ ճնշումների ՝ պատվաստվելու համար, եթե նա չի ցանկանում.

7.3.2. ապահովել, որ ոչ ոք խտրականությամբ չպատվաստվի `առողջության պոտենցիալ ռիսկի կամ պատվաստվել չցանկանալու պատճառով.

7.3.3. Ձեռնարկեք արդյունավետ վաղ գործողություններ ՝ COVID-19 պատվաստանյութերի վերաբերյալ ապատեղեկատվությանը և զգոնությանը հակազդելու համար.

7.3.4. տարածել թափանցիկ տեղեկատվություն պատվաստանյութերի անվտանգության և հավանական կողմնակի ազդեցությունների մասին `աշխատելով սոցիալական մեդիա հարթակների հետ և կարգավորել ապատեղեկատվության տարածումը կանխելու համար.

7.3.5. հրապարակայնացնել պատվաստանյութ արտադրողների հետ պայմանագրերի բովանդակությունը և դրանք դարձնել խորհրդարանական և հանրային վերահսկողության համար.

7.3.6. համագործակցել հասարակական կազմակերպությունների և (կամ) տեղական այլ դերակատարների հետ `մարգինալացված խմբերին հասնելու համար.

7.3.7. ներգրավել համայնքներին պատվաստումներին աջակցելու անհատականացված ռազմավարությունների նախագծման և իրականացման մեջ.

7.4 COVID-19- ի դեմ երեխաների պատվաստումների վերաբերյալ.

7.4.1. հավասարակշռություն հաստատել մանկական պատվաստումների արագ ընդլայնման և անվտանգության և արդյունավետության հարցերին համապատասխան լուծումների միջև և ապահովել երեխաների պատվաստման համար օգտագործվող բոլոր պատվաստանյութերի լիարժեք անվտանգությունն ու արդյունավետությունը ՝ կենտրոնանալով առաջին հերթին երեխայի լավագույն շահերի վրա ՝ համաձայն ՄԱԿ -ի կոնվենցիայի Երեխայի իրավունքները;

7.4.2. ապահովել, որ օբյեկտիվ թեստավորումն իրականացվի համապատասխան երաշխիքներով ՝ միջազգային իրավական չափանիշներին և ուղեցույցներին համապատասխան, ներառյալ ուսումնասիրվող երեխաների միջև օգուտների և ռիսկերի հավասար բաշխումը.

7.4.3. ապահովել, որ երեխաների ցանկությունները պատշաճ կերպով հաշվի առնվեն ՝ իրենց տարիքին և հասունությանը համապատասխան. այն դեպքերում, երբ երեխայի համաձայնությունը հնարավոր չէ ստանալ, համոզվեք, որ համաձայնությունը արտահայտված է այլ ձևերով և հիմնված է հավաստի և տարիքին համապատասխան տեղեկատվության վրա.

7.4.4. աջակցել ՅՈՒՆԻՍԵՖ -ին `COVAX պայմանագրերով արտադրողներից պատվաստանյութեր մատակարարելու նրանց ջանքերին, ովքեր ամենից շատ դրա կարիքն ունեն.

7.5. COVID-19- ի դեմ պատվաստանյութերի օգտագործման երկարաժամկետ հետևանքների և դրանց անվտանգության վերահսկման հետ կապված.

7.5.1 Ապահովել միջազգային համագործակցություն `իմունիզացիայի անբարենպաստ իրադարձությունների (AEFI) տվյալների գլոբալ փոխանակման միջոցով վտանգի ցանկացած նշանի ժամանակին հայտնաբերման և հստակեցման համար.

7.5.2. Պատվաստման վկայականները օգտագործեք միայն իրենց  նպատակների համար, այսինքն `պատվաստանյութերի արդյունավետության, հնարավոր կողմնակի ազդեցությունների և բացասական հետևանքների վերահսկման համար.

7.5.3 Փակել AEFI- ի տվյալների հետ աշխատող առողջապահության տեղական, տարածաշրջանային և միջազգային մարմինների միջև հաղորդակցության ցանկացած բացը և վերացնել առկա առողջապահական տեղեկատվական ցանցերի թույլ կողմերը.

7.5.4 Դեղագործական զգոնություն բերել առողջապահական համակարգերին.

7.5.5 Աջակցել հետազոտության այնպիսի նոր ուղղությանը, ինչպիսին է «հակադարձումը», որի նպատակն է ուսումնասիրել պատվաստանյութի արձագանքի անհատական ​​բնութագրերը ՝ բնածին իմունիտետի, միկրոբիոմների և իմունոգենետիկայի տարբերությունների պատճառով:

8. Հիշեցնելով 2337 (2020) «Ժողովրդավարությունը ՝ ի դեմ COVID19 համաճարակի» բանաձևը ՝ Վեհաժողովը վերահաստատում է, որ խորհրդարանները ՝ որպես ժողովրդավարության ամենակարևոր ինստիտուտներ, պետք է շարունակեն կատարել իրենց երեք գործառույթները ՝ ներկայացուցչություն, օրենսդրական աշխատանք և վերահսկողություն համաճարակի ժամանակ . Այս առումով, Վեհաժողովը խորհրդարաններին կոչ է անում այդ լիազորություններն օգտագործել ըստ անհրաժեշտության և COVID-19 պատվաստանյութերի մշակման, բաշխման և կառավարման հետ կապված:

Թողեք մեկնաբանություն

Վերջին գրառումները

Հետեւե՛ք մեզ

Առաջարկվում է դիտել

Բաժանորդագրվել